CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

السبت، 26 يوليو 2008

اطول رجل فى العالم



اهلا وسهلا بكم يا اصدقائى موضوعنا النهارده عن اطول رجل فى العالم


ربما تتساءلون من هو اطول رجل فى العالم لاطرى الجو افضلوا بس طبعا مش تنسوا تعليقاتكم






26 التعليقات:

أنفاس الصباح يقول...

مدونة جميلة مثل صاحبتها
تأثرت بأول تدوينة
ولكن لم أعرف الاجابة على سؤال أخر تدوينة
نورتى عالم التدوين
ودائما يارب متطورة

انى احبكم فى الله يقول...

اشكرك كثيرا على زيارتك الغاليه ليا وبالفعل كنت فى انتظارها واشكرك كثيرا على الزياره الجميل دى

روح الاسلام يقول...

هههههههههههههه اية دا كلة يا رنا دا الراجل دة جينات الطول عندة ضاربة سبحان الله ههههههههه فكرتينى بموقف يفطس من الضحك هابقة اقولهولك باعدين بس بجد تسلم ايدك

انى احبكم فى الله يقول...

شكرا يا هند يا عسل وشكرا على مشاركاتك وانا هاسمع منك الموقف طبعا وشكرا على الرد

نـــــــور يقول...

سبحان الله.. لله في خلقه شؤون..

المدونة جميلة، أسأل الله لك خطوات طيبات في عالم التدوين .. وأن يرزقك خيره ويبعد عنكِ شره .. آمين .

أول زيارة في هذه المدونة الجميلة ولن تكون الأخيرة .. وأسعدتيني بزيارتك لمدونتي ..

لكِ تحياتي..

انى احبكم فى الله يقول...

شكرا لكى على هذا الاهداء الرائع الذى احب ان يتكرر كثيرا واشكرك على دعاءك

Abdallah Hosni يقول...

مع انى مش فاهم اوى التدوينة دى

لكن واضح انها صورة اطولرجل فى العلم ربنا يطووول فى عمره كمااان

دي فعلا مشكلة فى الجينات

انى احبكم فى الله يقول...

هه هو ده اطول رجل فى العالم بس ودى صورته مقارنهمع ست تانيه شوفتوا الفرق وشكرا على المشاركه وياريت تظل فى تواصل معايا فى المدونه

الرسائل الرومانسية يقول...

مبروك المدونة الجديدة

انى احبكم فى الله يقول...

الله يبارك فيك وشكرا على المشاركه

Maha Shahen يقول...

ما شاء الله
ربنا يزيده لا يزيده ايه صعب كدا قوى هيمشى يخبط في الطيارات ههههههه
سبحان الخالق
مدونه جميله زي صاحبتها
تقبلى تحياتى واعجابى

Unknown يقول...

اسم مدونتك حلو جداا
احبك الذى احببتنا فيه
ثانيا حلوة المعلومة
والمدونة جميلة
بالتوفيق

انى احبكم فى الله يقول...

شكرا على تعليقاتكم الجميله وخالوا بالكم وانتم ماشيين

مصراوى يقول...

مدونة جميلة جدا
وموضوع جميل يشد الانتباة
تحياتى

انى احبكم فى الله يقول...

اشكرك على ردك الحيوى الجميل وفى انتظار مشاكاتكم الجميله

محمود حسن العدل يقول...

اللة على فكرة انتى جبتى الصورة دى منين
ههههههههههههههههههههههههه
واللة العظيم انتى تمام اوى بجد موضوع جميلة وخفيف وعنوانة يشد جدا والاجمل والاخف دم هى الصورة ومقارنتها بالولد الصغير .
تحياتى ليكى

انى احبكم فى الله يقول...

شكرا على ردك الجميل وانا فى انتظار مشاركاتك القادمه معى

انى احبكم فى الله يقول...

اشكركم على التعليقات جميعا وفى انتظار الببقيه

إخوانى حتى النخاع يقول...

السلام عليكم

إيه الجمال دا ؟؟

أكيد دا بيقيس درجات الحرارة فى السما

هههههههههههههههههههههههههه

شككراااا ليكى للبوست والصورة الجامدة دى

أخووووووكى

انى احبكم فى الله يقول...

اشكرك على تواصلك واتمنى ان يظل هذا التواصل

جينى ريودان يقول...

هاااااايو


كيك اخبارك

ما شاء الله عليك تناقشي مواضيع حساسة ومعمة في مجتمعنا ه الايام

يعني في شيء اسمة عيد الام انا معااااة

اما اللي اسمة عيد الحب

انا ضدة

يجب ان نخلي المنظور الاسلامي في تصرفاتنا ومعتقداتنا

ولاننسى الاسلام اولا واخرا

انى احبكم فى الله يقول...

هاااااايو


كيك اخبارك

ما شاء الله عليك تناقشي مواضيع حساسة ومعمة في مجتمعنا ه الايام

يعني في شيء اسمة عيد الام انا معااااة

اما اللي اسمة عيد الحب

انا ضدة

يجب ان نخلي المنظور الاسلامي في تصرفاتنا ومعتقداتنا

ولاننسى الاسلام اولا واخرا

شكرا يا جينى وياريت تنورنا بزيارتك على طول وعلى فكرة انت فى الموضوع الخطأ احنا هنا فى اطول رجل فى العالم تحياتى

ندا منير يقول...

ياااااااااااااااااا
ادا كل دا طووووووووول
انا تقريبا شوفته قبل كدة فى التليفزيون
بس مرسى ليكى قوى

انى احبكم فى الله يقول...

شكرا على الرد الجميل يا ندا

امل الاسلام يقول...

جبتى الصوره دى منين يا رنا ههههههههه سبحان الله وانا كنت فاكره نفسى طوييييله لكن لما شفت الصوره غيرت فكرتى ولما حد يقولى ياطويله هوريه الصوره هههههه (سبحــ الله ـــان ربنا يقويكى على جلب الصور الجامده

سندس وأمل يقول...

إيه يا بنتى ده مايجيش حاجه جمبى ده أنا

أطول منه بكتير "بس مش طول بس ده طول

وعرض وإرتفاع " يعنى أنا قاعدة دلوقت

على السطح علشان البيت بتاععنا

مبيخدنيش .........

"أهوا بنحاول نخس ونقصر"ربنا معانا

"سندس"