CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الاثنين، 6 أكتوبر 2008

اجتماع المدونين بالشرقيه

مفاجاه عالميه كان فى اجتماع للمدونين فى الشرقيه كان يوم الاحد فى النادى الاجتماعى

انا مش رحت حبيت اعرف حد راح وايه المواضيع الاساسيه وايه اللى اتكلمتوا فيه

على العموم

فى انتظار معرفه ماذا حدث

سلام

16 التعليقات:

مؤمنه يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لمعرفة ما حدث ادخلى مدونة خالو احمد
اللينكhttp://ahmedelsabbagh.blogspot.com/

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حسن حنفى يقول...

للاسف برضه مشعرفت اروج

:((
علشان الدروس

mahasen saber يقول...

انا قلت ازاى حضرت ومشفتهاش
المهم يا جميله كان نفسنا نشوفك وهتلاقى كل المعلوماتعند الصباغ
وعند مدونةمحمد الجوهى منظم القاء...
والقاء الجاى تنورينا

Butterfly يقول...

أنا مكنتش أعرف
وللأسف حتى لو كنت أعرف مكنتش هروح :(

أختكم فى الله يقول...

تتعوض يا جميل ان شاء الله

ليكى تاج عندى فى مدونتى

لو مفيش مانع يا ريت تاخديه وتحليه

انى احبكم فى الله يقول...

شكرا لكم على الدر يا جماعه ومعلش انا مقصرة معاكم

وان شاء الله المرة الجايه هاجى الاجتماع

امل الاسلام يقول...

السلام عليكم والله انا اول ماسمعت ان فى اجتماع كنت هاطير من الفرحه لان ده هيكون اول اجتماع ليه فى عاالم التدوين بس قدر الله ماشاء فعل
وان شاء الله كلنا نتجمع المره الجايه
وتقبلوا مرورى

لؤلؤة الاسلام يقول...

حبيبتى انى احبكم في الله "رنا"
انا كمان كان نفسى اروح و الله بس للاسف مش عرفتاروح بس المرة الجاية ان شاء الله هاروح
و انا عرفت كل التفاصيل
ااااااااااا
و تحياتى
و تقبلى مرورى

سندس وأمل يقول...

والله الحال من بعضه أنا كمان مش رحت

يلا المرة الجاية كلنا نروح بإذن الله

"سندس"

غير معرف يقول...

في خلال الثلاثين عاما الماضية تعرضت مصر الى حملة منظمة لنشر ثقافة الهزيمة بين المصريين, فظهرت أمراض اجتماعية خطيرة عانى ومازال يعانى منها خمسة وتسعون بالمئة من هذا الشعب الكادح . فلقد تحولت مصر تدريجيا الى مجتمع الخمسة بالمئه وعدنا بخطى ثابته الى عصر ماقبل الثورة .. بل أسوء بكثير من مرحلة الاقطاع.
هذه دراسة لمشاكل مصرالرئيسية:

1- الانفجار السكانى .. وكيف أنها خدعة فيقولون أننا نتكاثر ولايوجد حل وأنها مشكلة مستعصية عن الحل.
2- مشكلة الدخل القومى .. وكيف يسرقونه ويدعون أن هناك عجزا ولاأمل من خروجنا من مشكلة الديون .
3- مشكلة تعمير مصر والتى يعيش سكانها على 4% من مساحتها.
4 - العدالة الاجتماعية .. وأطفال الشوارع والذين يملكون كل شىء .
5 - ضرورة الاتحاد مع السودان لتوفير الغذاء وحماية الأمن القومى المصرى.
6 - الطاقة المتجددة كبديل للطاقة النووية. فالطاقة النووية لها محاذيرها وهذا ماسوف نشرحه بالتفصيل.
ارجو من كل من يقراء هذا ان يزور ( مقالات ثقافة الهزيمة) فى هذا الرابط:

http://www.ouregypt.us/culture/main.html

mahasen saber يقول...

التغطيه للقاء على مدونة محمد الجوهرى
ومدونة الصباغ يا جميله
واللقاء الجاى تكونى معانا ان شاء الله
يله خلى بالك من مذاكرتك بقه...

انى احبكم فى الله يقول...

شكرا يا جماعه على الردود

د. محمد رضا يقول...

كان حلو والله

وان كان التنظيم شبه معدوم



تحياتي لروحك

,.-~*'¨¯¨'*•~mr ,.-~*'¨¯¨'*•~monshed يقول...

محدش راح شوفتي بقه
علشان كلهم عارفوا انك مش رايحة
ههههههههههههههههه

روح الاسلام يقول...

انا كمان يارنا مارحتش مع انى كتن ناوية لو رحت اتصل بيكى انتى وخديجة ونروح مع بعض..لكن من سوء حظنا احنا التلاتة ان مافيش ولا واحدة راحت يالله بقة خيرها فى غيرها ان شاء الله

م/ الحسيني لزومي يقول...

من اجل مصر
شارك في الحملة الشعبية للقيد بالجداول الانتخابية وادعو غيرك
ضع بنر الحملة علي مدونتك
البنر موجود علي مدونتي
ارسل ميلك اذا كنت ترغب في كود البنر