CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الجمعة، 15 أغسطس 2008

تاج من صديقتى العزيزة نور شاهين


السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


التاج ده المفروض ارد عليه من زمان لكن معلش يا نور سامحينى


التاج اهدى الى من قبل نور شاهين واعطى الواجب ليها من بعدى
التاج سؤال واحد يقول:
اذكرى 16صفه حلوة فيكى؟
اولا بحب اشكر على التاج يا نور واتمنى التواصل يظل بيننا
16 صفه كثيرة ولكن ساحاول ان اتذكر ما استطيع
1- ربما افعل ما يجب عليا فعله
2- احب اصدقائى وخاصه الانتيم بشده
3- الامانه فى معظم او جميع الاوقات ربما
4- عدم الكذب الا اذا كنت ساجرح حد
5- كريمه فى معظم الاحيان على ما اظن
6- احب اخوتى بشده
7- لا استفز بسرعه ولكن اذا اغتاظت انسونى وتجنبونى
8- ارجع الى الله فى الوقت المناسب
بس انا مش عارفه الباقى تقدر تقولى ربنا يستر تاج صعب
تحياتى

21 التعليقات:

لؤلؤة الاسلام يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركااااتة
على فكرة انتى ناسية صفاااااات كتيرة اوى من نفسك و بما انى يعنى ربما اكون صحتك فممكن اعددهالك و عايزة
ههههههه بهزر
بصراحة التاج ده دجميل جدا و انا كمااااان عملت تااااااااج على مدونتى بس قبلك بسااعة ههههه
و بعتهولك على الايمي لو دخلتى

مصراوى يقول...

انى احبكم فى الله على فكرة انتى محبية لى اصدقائك لانك كلمتك سيف تحياتى

انى احبكم فى الله يقول...

شكرا يا خديجه وانتى طبعا صحبتك وان شاء الله اشوف التاج تحياتى

شكرا يا علام الحب على التواصل الجميل

Nada يقول...

انى احبكم فى الله
اجابابتك جميلة ياقمر
ربنا يعينك

Maha Shahen يقول...

الله الله
ايه الكروته دى بقى استسلمتى كدا من اول 8 صفات امال لو قلنالك عرفينا عن نفسك بقى هتقولى مجرد انسان
لالا انا زعلانه قوى كدا
طبعا صفاتك جميله ومعروفه لينا ولكن في ناس متعرفكيش فلازم تديهم فرصه اكبر وتتكلمى عن نفسك اكتر
لالا التاج دا منفعش انا ادبسك في تاج غيره ههههههههههه ان شاء الله
علشان تتكلمى بأستفاضه بقى عن نفسك ولن اقبل الاختزال
دمتى جميله صافية القلب نقية الروح
وفقك الله لما يحبه ويرضاه

الملاك يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اختى احبك الله الذى احببتينا فيه
دى اول زيارة ليه لمدونتك وواضح انها مميزة جدا فاتمنى ان تفبلينى زائرة دائمة لها وبارك الله فيكى ولكى
تقبلى ارق تحياتى واعذبها
دمتى اختى برعاية الله

عمرو المصري يقول...

أوغادين
أيوب غوليتش
مصطفي ميجوكوفيتش
ناصر أوريتش
محمد العطلة

هؤلاء وغيرهم الكثيرين
ربما لم تسمع عنهم من قبل وربما سمعت وربما لن تسمع أصلا
فتلك هي العادة عندنا أن ننسي أولئك الذين يرحلون في صمت

ان جذبتك الاسماء وأردت التعرف علي أصحابها هم وغيرهم
تابعونا الآن
في حلقات

المنسيون

فقط
علي
أرض الحرب

انسان وبس ! يقول...

السلام عليكم

اجابتك جميله

واصحابك بيقولوا انك احسن من كده بكتير

- موضوع البدعه

المشكله ان اليوم ده ( عيد الام مثلا ) يسمى عيد ممكن يسمى يوم الام

لكن عيد يبقى بنزود الاعياد عن ما جاء بالشرع وده غلط

عارفه مثلا بيحتفلوا بالسادس من اكتوبر وبيبقى عيد واجازه

هل بنعمل كده فى ذكرى بدر ؟
طبعا لا

ممكن نسميه ذكرى يوم كذا حرب اكتوبر مثلا

" وذكرهم بايام الله "

تقبلى مرورى

فراشة البساتين يقول...

بصى ياستى

انتى ليكى تاج عندى

ممكن تروحى تستلميه

وجاوبى عليه فى الوقت اللى يعجبك

اتفقنا

يلا سلام

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

والله انت عسل ربنا يبارك لك يارب
كل عام وانتي بخير

sara draz يقول...

ما شاء الله

صفات جميلة

بس عايزة اصحح حاجة لو سمحتى

انتى قولتى انك غير مستفزة
بس العكس صحيح هههههههههههههه

وتحياتى اليكى
وتسلمين

Abdallah Hosni يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Abdallah Hosni يقول...

اجزتى فاوجزتى

تاج صعنطط اوى :)

- لا استفز بسرعه ولكن اذا اغتاظت انسونى وتجنبونى

ربنا يستر

ارجع الى الله فى الوقت المناسب
يارب يجعلنا دايما من الايبين له على طووول
================
توضيح:انا لا ولن ولم اهجر مدونتك على الاطلاق....وعمر ماانا بهجر حد علشان اهلاوى انا كنت بهزر بس يتحرق الناديين قصدي النادى الاهلى بس هههه

انا بس كنت مسافر الفترة اللى فاتت وماكنتش بدخل النت

انى احبكم فى الله يقول...

شكرا يا ندى على الزياره الجميله ودمتى بخير

انى احبكم فى الله يقول...

اهلا بنور اذيك

ايه النور ده بس

شكرا على التاج الجميل

وان شاء الله ابقى اتكلم اكتر فى التاج الجاى

تحياتى

انى احبكم فى الله يقول...

شكرا يا الملاك على الزياره الجميلع التى ارجو ان تتكرر تقبلى تحياتى

انى احبكم فى الله يقول...

ان شاء الله هاتابع الحلقات وشكرا على المرور

وانسان بلا عنوان شكرا على المرور الجميل وفعلا عندك حق فى موضوع البدعه

انى احبكم فى الله يقول...

طبعا انا هاروح اجيب التاج واجى واعمله معلش انا اتاخرت علشان كنت مشغوله اليومين دول

وشكرا على المرور

كل عام وانتى بخير يا عاشقه وشكرا على المرور الجميل

انى احبكم فى الله يقول...

شكرا على المرور يا ريخانه الاسلام

ودمتى بخير

انى احبكم فى الله يقول...

ايه يا عم انا بهذر وانا عارفه انك مش من الممكن انك تهجر المدونه ذى مانا تمام مش اقدر اهجر مدونتك

شكرا على المرور الجميل

SMA يقول...

السلام عليكِ ورحمة الله وبركاته..
كل سنة وانت طيبة, أنا كنت بأعمل سيرش سريع على البلوجات ودخلت البلوج بتاعك ولقيته ظريف ومواضيعه منسقة وجميلة وأنا حبيت أهنيكي بحلول شهر رمضان وأنا جديدة على البلوجر وياريت تزوري البلوج بتاعي وتقوليلي رأيك فيه وعلى العموم أنا حطه كمان اسكريبت التقييم وياريت المواضيع تعجبك وتكون مفيده ليكي والتصميم كويس
بأتمنى نكون أصحاب.., وكل سنة وانتي طيبة تاني, والسلام عليكِ ورحمة الله وبركاته..